fredag den 25. juli 2014


 Uge 29.
                                          
Her er der nogle billeder fra ferien i uge 29. 

Egentlig tyvstartede vi uge 29, Lørdag i uge 28, med at tage Turen på Nerup Kirkesti ved Hjedsbæk.



Vejret tegnede fantastisk for ferien med højt solskin og Ca. 24 grader, så det kunne jo næsten blive bedre.                                                  






Her var kæresten lidt nervøs, da jeg havde lagt mig på en lille bro, for at tage dette billede. men han var selvfølgelig ikke bange for at JEG skulle falde i vandet, men at min Telefon skulle falde i og drukne.
Lidt synd at man på billedet, ikke rigtigt kan se, det spændende dyreliv der var i vandet.




Måske der er lidt andemad her. ;) 









Syntes lige vi skulle have et billede af denne pind. ;-)






Her blev der holdt en lille spise pause, hvor vi så en løber et par gange. Det så hårdt ud når han kom løbende.

 Så har vi også set hvordan en jættestue ser ud inde fra. Det er denne cache. http://www.geocaching.com/geocache/GC151V1_suldrup-jttestue














Så var vi lige Langt ud' i Skoven og på Hedetur ved Aars.

Igen var vejret godt, måske var det lige i overkanten godt da der var virkeligt varmt at gå rundt på heden.
Som i sol fra en skyfri himmel 27 grader og 0 skygge. :)  Puhhhh!!!!

                                                             





Det er den største hugorm jeg har set til dato. Vi så også en sidste år, på stranden ved Øster Hurup, men den var ikke ret stor i forhold til denne.





Her fik vi nogle nye venner, de var meget snasksaglige.
De var ikke helt tilfredse at vi gik igen, da de syntes at det var hyggeligt at snakke med os.

 Det træ så lidt sjovt ud og der er hvis stadig liv.
 Jeg var omsværmet af en del fluer, jeg var ikke helt tilfreds med dem. Da de var noget nærgående.
Her fik vi afprøvet et af vores Geo-tools. Denne her dag blev det ikke til så lang en tur denne dag i Aalborg da der var for varmt omkring Ca. 30 grader.


Det blev til Ca. 27 km i alt, på de 4 ture i uge 29.  

Ingen kommentarer:

Send en kommentar