lørdag den 29. marts 2014

Aalborg Øst

Vi vågnede alt for tidligt, til at det var Søndag. :)
Men vejret var godt, solen skinnede, så der var jo næsten ikke andet, at gøre end at få noget ud af, at vi var vågnet så tidligt. Så vi tog selvfølgelig ud, at geocache. 

Turen gik til Aalborg Øst/AAU. 
Første etape gik til "AAU møder Gug"
Turen var noget kold, men fandt man lige et sted hvor der var læ og sol var det ren nydelse. 
Der var desværre mange mugglere, så der var en del vente tid på at komme til nogle af cachene. 
Den ene af dem var en pige, med en dukkevogn, som åbent bart indeholdt en dukkelise, der var ret ked af det, så hun skulle trøstes et par gange inden de kunne gå videre. Vi var derfor nødt til at gå en lille omvej.


Derefter gik turen til Aalborg Øst. 


 






Vi kom også på en lille eventyr rejse. 

Hvor vi mødte nogle eventyrlige figurer bla.
En lille havfrue, En grim ælling, En mand med et fyrtøj 
og En hyrdinde som var blevet lun på en Skorstensfejer.







1 kommentar:

  1. Det lyder som en hyggelig tur. Vi må også somme tider en omvej, for ikke at virke alt for synlige. Det er en del af gamet, og somme tider er mæglere den største forhindring. Jeg glæder mig til at læse om jeres næste eventyr. Jeg linker til denne blog fra min blog. I er velkomne til at kigge forbi hos mig.

    SvarSlet