søndag den 15. december 2013

 Weekend tur til Sønderborg.
 
 
 
Vi var på et lille weekendophold, i Sønderborg og måtte lige logge denne. GCQY26.
Det tog lidt tid, før jeg fik samlet modet til, at stå midt på broen og se fjollet ud. Så Jesper begyndte, at fryse en del om fingrene, så da modet var der havde han så kolde fingre, at touchen på hans telefon ikke helt ville som han ville, og han nåede ikke at gemme billedet inden det skiftede. Og så vi måtte jo prøve igen, altså se fjollet ud en gang til. :)
 
Da vi så var inde og se de tidligere loggninger, følte jeg mig endnu mere fjollet, da det langt fra er alle, som rent faktisk står som et X som der står i cache beskrivelsen.
Der er end da en del som ikke en gang har uploadet webcam billedet.
Hvilket i mine øjne, ikke burde tælle som en logning, men det er jo ikke op til mig at bestemme.

5 kommentarer:

  1. Hej
    Jeg besøger din blog for første gang i dag, og jeg er rigtig glad for at se den. Jeg er selv en ret erfaren blogger, og blokker blandt andet om mine haver. For tiden overvejer jeg at lave en blog i stil med din, så min familie-blog ikke bliver helt flydt med geocaching. Hvis jeg opretter en geo-blog, kommer du bestemt på min blogliste, så jeg kan følge med i dine bedrifter.

    Tak for inspirationen!
    Rikke

    PS. Du går måske glip af kommentarer på din blog, fordi du har slået sikkerhedskoder til. Det er normalt ikke særlig populært bland bloggere.

    SvarSlet
  2. Du er velkommen til at besøge min sprit-nye geo-blog: Team IHIALAs Geo-blog. http://teamihiala.blogspot.dk/

    SvarSlet
  3. Hej jeg er ikke helt med på hvad det er du mener? Jeg har en anden blog hvor der næsten hver gang får kommentar på når jeg ligger noget ud på bloggen.

    SvarSlet
  4. Vi havde en lille debat blandt havebloggerne engang om det med koder på kommentarer. Flere gav udtryk for at de somme tider droppede at kommenterer, hvis der var koder på kommentarerne. Det er jo ærgerligt at gå glip af feedback, så derfor har jeg slået koderne fra på mine blogs. Jeg har kun enkelte gange fået kommentarer, som jeg har været nød til at slette. For mig at se kan det ikke betale sig at have kode på, men det kan jo være at det kun er blandt havebloggerne at dette gælder. Selv synes jeg at det er irriterende, og det påvirker min lyst til at kommenterer, især hvis jeg har lidt travlt eller bruge iPad. Det betyder dog ikke at jeg helt undlader at skrive en kommentar, lige som jeg jo gør netop nu.

    Godt nytår! Jeg glæder mig til at læse med i det kommende år også.

    SvarSlet