onsdag den 15. maj 2013



Geo-tur til Randers
13/5
 

 
 Jeg stod op sammen med kæresten og han kørte på arbejde, der efter tog jeg ind på banegården. Der var mange skole børn og det første jeg tænkte var at jeg håbede at de ikke skulle med samme tog, for så ville det blive en lang tur til Randers. De var ikke med samme tog så det var rat, da de larmede en del.
 
Jeg fandt rat hurtig de to først Geocaches, men der gik lang tid inde jeg fandt flere, ad dem jeg valgte lå meget udsat og det var ikke let at lede efter dem. Da der var en del muggler så det gjorde det ikke let. Det er nok det der er udfordringen når det er by caches og det skal jeg lige vende mig til.
 
 
De tre søjler.
 
 
Jeg måtte give tabt ved en cache i dette område, den ville ikke komme frem til mig. Så det kan være at vi skal ned og se om vi kan finde den til sommer. Kærsten plejer til at gå lige til dem jeg ikke kan finde.  
 

Der regnede en del så det var en lidt underligt at sidde og spise den medbagte madpakke.
Men jeg var heldig at der var ophold i regnen de gange jeg skrev i en logbog.



 
Jeg fik da også set Graceland Randers ude fra.
 


Jeg fik også set kunst rundt omkring i Randers i form af forskellige frøer.








Jeg fik travet en del. ifølge TB gik jeg 9 km, der skal nok ligges lidt mere oven i da jeg også var lidt på afveje.






 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar