søndag den 12. maj 2013

 Bytte Ting.
 



Der var en der forslog at jeg kunne bruge de små hæklede dyr som er unik for os. Og der er da også blevet lagt nogen ud når vi har været på tur. Vi har også nogen til at ligge i vores caches. Og dem der finder de små hæklede dyr må også gerne bytte dem med en anden ting. Det kan jo være at der er nogle børn der gerne vil lege med de små søde hæklede dyr. Her forleden var jeg ved at løbe tør for de små dyr, så jeg gik i gang med at hækle nogle flere, da jeg helst skulle have nogen med hver gang jeg er ude i det ganske land.  

1 kommentar:

  1. Super idé. Jeg ville elske at finde sådan en skat, og jeg er helt sikker på at min datter på 4 år ville blive rigtig glad for at fiske sådan en frem. Jeg håber at vi krydser dit spor, og kan hjembringe sådan en fin hæklet sag. Tak for helt unikke bytteting.

    SvarSlet